Zwroty, Wymiany, Reklamacje

 

WYMIANY

 

 

 W razie źle dobranego rozmiaru lub jeżeli towar nie przypadł Państwu do gustu udostępniamy możliwość
 wymiany towaru na dowolnie wybrany w naszym sklepie. Czas na wymianę wynosi 14 dni od daty otrzymania towaru.

 Wymiany w naszym sklepie traktujemy jako zwrot + nowe zamówienie


 Aby wymienić towar należy :


 1) Odesłać wymieniany towar wraz z kompletem dokumentów jak w przypadku zwrotu towaru ( instrukcja zwrotu towaru)

    ( podpisany formularz zwrotu towaru oraz dowód  zakupu

 2) Złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie produktu na wymianę

 3) Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie jako nowe zamówienie

    od razu po jego opłaceniu lub zamówieniu przesyłki pobraniowej.

 4) Zwrot pieniędzy za pierwotne zamówienie nastąpi w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki


 Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób,
 zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. 

 
 Wymianie podlegają tylko i wyłącznie towary NOWE i NIEUŻYWANE.
 

 

ZWROTY – ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWIERANEJ NA ODLEGŁOŚĆ    

                

 

 Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do  odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres Dramond Monika Bulasińska Narbutta 77/4 02-524 Warszawa

 Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

 

Zakupiony towar należy odesłać na poniższy adres:

 Dramond - Zwrot
 Monika Bulasińska
 Narbutta 77/4
 02-524 Warszawa


Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie "za pobraniem".

 

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

 


 Odstąpienie od umowy/zwrot - wersja PDF
 Odstąpienie od umowy/zwrot - wersja ODT

  
 

 Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób,
 zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

 

- W przypadku płatności przelewem wartość środków zostanie zwrócona na konto wskazane w odstąpieniu od umowy.

- W przypadku płatności za posrednictwem przelewy24,PayU wartośc środków zostanie zwrócona za posrednictwem przelewy24,PayU

 na konto z  którego został wykonany przelew.

- W przypadku płatności za posrednictwem PayPal wartosc środków zostanie zwrócona na konto PayPal z którego dokonano płatności.

 

 

REKLAMACJE

 


 W przypadku stwierdzenia wady lob niezgodności produktu należy się z nami skontaktować droga e-mailową lub telefoniczną
 w celu zgłoszenia reklamacji.
 
 Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:


 Dramond - Reklamacja
 Monika Bulasińska
 Narbutta 77/4
 02-524 Warszawa


Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie "za pobraniem".


 Formularz reklamacyjny - wersja PDF
 Formularz reklamacyjny - wersja ODT


 Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób,
 zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w  trakcie transportu. 
 Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową lub telefoniczną.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel